Сајт за наставнике биологије


Зоран Милојевић, аутор семинара о неким друштвеним мрежама је за „Biz Life“ дао своје виђење о твитовању у Србији:

http://bizlife.rs/vest.asp?id=38185#.T4fjMVyISEo.twitter

На овај занимљив Зоранов текст, само бисмо могли да додамо да ако желите да се укључите у твитерашку дискусију у вези са неком темом из наставе, довољно је да пратите #eseminari, односно да то укуцате у претраживач твитера. Када учествујете у расправи потребно је увек да то укуцате у поруку како би и други могли да прате вас.

Већ смо хвалили семинар који можете похађати, а са називом „Блог, твитер и фејсбук у настави“, који води Зоран и који је већ похађало више од хиљаду наставника. Неки од њих, а захваљујући семинару, добитници су и лепих награда. Ради се о конкурсу „Дигитални час“ и ето прилике да, додуше са малим закашњењем, честитамо свим добитницима награда и онима чији су часови довољно квалитетни да уђу у базу знања. Биће то једна врло искористљива база.

Без обзира који семинар у питању, увек се исплати. Семинари су могућност да научимо нешто ново, а и да разменимо искуства. Такође, завршен је и конкурс „Сазнали на семинару и применили у пракси“ Завода за унапређење образовања и васпитања. Циљ конкурса је да се у форми стручног рада опише практична примена наученог на семинару. На следећем линку можете видети резултате, а ми наново честитамо свим награђенима и поменутима (поново са (овог пута већим) закашњењем):

http://www.zuov.gov.rs/m-saznaliprimenili/m-saznaliprimenili-2011/146-konkurs-saznaliprimenili-2011

Почели смо са Зораном, па и да завршимо са још два његова занимљива текста, која су нама привукла пажњу.

Први текст по нашем избору је прилично песимистичан, а о немотивисаним ђацима, али и наставницима, па и о саветницима:

http://www.skolskidnevnik.net/2010/10/sutra-dolazi-inspekcija/

Други је више у складу са данашњом темом нашег блога, а где се разјашњава релативно нов појам – вебинара:

http://www.skolskidnevnik.net/2012/02/kako-inace-funkcionisu-e-seminari/

Наравно, све време смо прескакали ружне стране семинара; немогућност финансирања, недостатак мотива, нејасне критеријуме током акредитације, јурцање за бодовима, бесмисленост тема и садржаја појединих семинара. Свака од ових прича је испричана, препричана и распричана много пута, па да се не понављамо, а и лепше је ствари посматрати са лепше стране. 🙂

Коментари на: "Добра страна семинара" (4)

  1. Seminari ko seminari, mogu biti dobri ili loši, ali jedino pravo merilo je rad polaznika nakon seminara. Ovaj blog je dokaz da svi zajedno idemo u dobrom pravcu.
    Tx.

  2. Нисте морали ни на крају да говорите о томе 🙂 🙂 🙂

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: