Сајт за наставнике биологије


Повремено се дешава да је понеко јаје по нечему посебно, толико да му је потребан посебан третман:

На длану: Због чега је ово јаје посебно?

tumblr_mpjnoxCVPL1qi54xqo1_500Исти часопис предлаже топ листу од десет најкреативнијих фотографија недеље:

На длану: Топ 10 најкреативнијих фотографија у недељи иза нас

То је било десет фотографија, а ево и десет вештина које треба да поседујете ако мислите да будете модеран учитељ:

Зелена учионица: 10 вештина сваког модерног учитеља (9.3.2014)

Модерно време захтева и неке нове вештине, али свакако вештине и то пре знања:

Зелена учионица: „Писина“ методологија се занима за вештине, а не за знање (9.3.2014)

Зато се често појављују савети како да лекције „претворимо“ у вештине:

Edutopia: Teaching Empathy: Turning a Lesson Plan into a Life Skill (6.2.2014)

poklon91797383_708013495921580_337517591_nНашим малим матурантима биће потребно и много и знања и вештине да положе три теста која им се спремају, а и нама да одржимо припремну наставу у густом распореду, без инструкција и у релативно малом броју часова. Оно мало што знамо јесте распоред одржавања пробе и завршног испита. Ево да се подсетимо:

Образовни центар: У сусрет малој матури (9.3.2014)

Осим датума, изгледа као да је све друго неорганизовано, напросто „наопачке“. Гледајући трендове, изокретање образовања наопачке уопште није лоша ствар:

The New York times: Turning Education Upside Down (9.10.2013)

Наравно, ради се о тзв. изокренутој учионици:

CBS News: Flip teaching is changing the way students learn (19.1.2014)

Graph-of-Keyboard-Key-Usage-600x474И ова метода, као и многе друге у последње време, ослања се на технологију:

PC Press: Tehnologija u školskim klupama

И још један текст на ову тему за крај:

Дневник: Домаћи на Фејсбуку уместо у фасцикли (9.3.2014)

Advertisements

Коментари на: "Вештине испред знања" (2)

  1. Pa ne bih rekla da je sve osim datuma neorganizovano, jer je i to neorganizovano, naročito kada neko da izjavu da učenici koji idu na takmičenja mogu test da rade nekog drugog datuma. Šta se desilo prošle godine? U raznim školama kombinovani testovi su rađeni u različito vreme pa su učenici koji su radili kasnije saznali pitanja i odgovore od učenika koji su test već odradili i na kraju se dobije nerealna slika znanja, a da bude još gore, deca su bila zadovoljna što su znala odgovore. Ako je ovo simulacija završnog ispita trebalo bi da u svakom smislu bude tako-svi u isto vreme i pod istim kriterijumima. To mu dođe kao da kažu “ako je neko uplatio za more, test će mu biti oganizovan kad se vrati“.

    • Тачно, али је ту опет (вечити) проблем календара такмичења који се преклапа, овај пут и са пробом самог завршног теста. Не знам како им напросто не падне на памет да се половина такмичења одржи током првог полугодишта.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: