Сајт за наставнике биологије


Bonk_Choy2Ово су тестови са решењима за општинско такмичење 2014:

Advertisements

Коментари на: "Тестови за општинско такмичење 2014." (82)

  1. Nedeljko рече:

    Kakve su ovo slike, kad su na testu bile blede?

    • Ово су оригинални тестови који се на дан такмичења копирају и много зависи од копир-апарата какав ће квалитет слика бити.

  2. Олгица рече:

    На тесту за осми разред написала сам повртњак уместо виноград иако се све поклопило.Да ли ће ми одговор бити признат?

    • Верујем да хоће, али увек можеш да уложиш жалбу па да провериш и евентуално утичеш да ти коригују резултат.

      • Код нас није признат, баш такав одговор замењен. 🙂

      • О томе одлучују жалбене комисије, односно колеге које их чине, а своје одлуке базирају на договору који су направили током прегледања и у коме су учествовале све присутне колеге. Не мешам им се у посао, али ја бих лично одговор признао као тачан.

  3. Jovana рече:

    Da li postoji sansa da prodjem na okruzno takmicenje, ako sam imala 84 boda?

  4. Reblogged this on ОШ „ИВО АНДРИЋ“ НИШ – ИЗДВОЈЕНО ОДЕЉЕЊЕ БРАНКО БЈЕГОВИЋ and commented:
    Тестови за општинско такмичење 2014.

  5. katarina рече:

    Kada ce se znati da li ce se mozda promeniti prag prolaznosti?Imala sam 84 boda

  6. Leonora рече:

    Moze li da se spusti prag prolaznosti?

  7. Kristina рече:

    Koliko je poena potrebno za 1,2 i 3 mesto. 8 razred

    MOLIM VAS ODGOVORITE MI

    • За све разреде је исто: прво место захтева најмање 91 бод, друго 81, а треће 71.

  8. Bogdan Radojičičć рече:

    Da li ima šanse da se spusti granica za šesti razred?Hvala.

  9. Reblogged this on Nauči me da učim i zavolim biologiju and commented:
    Testo sa opštinskog takmičenja iz biologije 2014. godine.

  10. milica рече:

    Slike su bile toliko mutne na testu za sesti razred ,da se nista nije videlo!Da li postoji mogucnost da se tu ulozi neka zalba!Imam 83 boda,napisala sam bodljokosci a ne morski jez jer se nista nije moglo videti!

    • Милице, уколико је то објективно тако, распитај се код наставника/це биологије када могу да се уложе жалбе.

    • Da,bile su uzasne slike,meni je morski krastavac zalicio na koral,zato jer morski krastavac UVEK stoji vodravno…izricito tako pise u svakom udzbeniku! 😦

  11. Ljubica Marković рече:

    Kako ćemo rešiti problem „povrtnjaka“ i „nerava“ ako je na nekim opštinama bodovan i jedan i drugi odgovor, a na drugima ne?

  12. Bogdan Radojičičć рече:

    Bio je teži test za šesti razred.Ako bi se spuštao kriterijum koliki bi onda bio?

  13. Олгица рече:

    Koliko poena je potrebno za plasman na republičko?

  14. Kada cemo znati da li smo prosli ili ne?

  15. Reblogged this on nst Vanja.

  16. U 15. pitanju za sesti razred postoji greska. U kljucu pise da clankoviti crvi nemaju tecnost u telesnoj duplji sto nije tacno. Komisije su radile po kljucu. To mora da se promeni!

    • То не пише ни у кључу ни у питању. Захтев је да се одреди код ког црва „Ђ – течност даје потпору организму“, а не да ли течности има или нема.

      • U pravu ste. Pogesno sam navela, ali je sustina ista. Da li clankovitim crvima tecnost daje potporu organizmu? Hvala na ogovoru!

      • Ја бих рекао да је одговор потврдан; целом је напуњен течношћу и даје чврстину телу глисти, која је неопходна за мишићну покретљивост (тако да омогућава и чврстину и покретљивост). Изузетак су пијавице код којих у целому нема течности. Ипак, треба проверити код још неког.

  17. Dragana рече:

    Ulozila sam zalbu na 16. pitanje za sesti razred. Detetu su skinuli bodove za tacne odgovore jer je imala jedan visak odgovor (osim polnog i bespolbog nevela je i deobu). Iako je bodovanje 6×2 skinuli su joj 4 boda zbog jedne greske. Zalbu su odbili jer kazu da im nije jasno kako da racunaju?!

    • Верујем да то колегама јесте проблем, пошто уз бодове не добијамо упутство како да рачунамо. Углавном, колеге су увеле систем који се, претпостављам, базира на искуству из претходних година и донеле такву одлуку.

  18. U vezi 15. pitanja za 6 razred moram da napisem da sam pretrazila mnoge bioloske sajtove i da je u SVIMA navedeno da tecnost daje cvrstinu clankovitim crvima.

    • Hvala Vam na odgovoru. Kome dalje mogu da se zalim? Komisija priznaje odgovore po kljucu, a u njoj su hemicarka i matematicar.

      • Наставници других струка ово не могу да реше. Једини начин је да потражите наставнике биологије који су прегледали.

  19. Мирјана рече:

    Нејасно постављених питања и нетачних одговора има у свим тестовима.Ево једног из теста за 7.р.Полне ћелије се НЕ ДЕЛЕ редукционом деобом већ НАСТАЈУ редукционом деобом посебних ћелија(11.питање).Стижу ли све ове примедбе до аутора тестова?Они могу да греше и не дају никакве коментаре ни образложења.Они греше без казнених поена,а деци се одузимају.Требало би да снизе границу за пролаз.Још једна похвала за блог.

    • Уопште нисам приметио (додуше у последње време не примећујем ни где ми је глава :)), а истина је што кажете. У питању је груба грешка. Хвала на похвалама.

  20. Bogdan Radojičić рече:

    Zašto ne spuste granicu kad su pitanja bila teška , a slike ne jasne? 🙂

    • Ја на то питање заиста не могу да одговорим. Ипак, никад се не зна, а ако дође до промена, објавићемо на овом блогу.

  21. Bogdan Radojičić рече:

    Ako bi spušali jel to za 5 bodova ili više? Hvala.

  22. Ljubica Marković рече:

    V razred-UKRŠTENICA -broj 4- jednoćelijski,kolonijski ili višećelijski organizmi sa organizovanim jedrom?????
    rešenje: PROTISTI

  23. Ljubica Marković рече:

    višećelijski organizmi?

    • Да, као што су алге. То је заправо велики проблем са протистима – ми их у школи користимо као „канту за ђубре“ за све оне организме који не припадају осталим четворма царствима, јер је напросто тако једноставније, а и према најновијој научној класификацији, протисти и нису царство. Мрке алге, попут саргасума, не припадају биљкама, јер немају одлике биљака, већ припадају посебном царству хромалвеолата. Могуће је да су према овој, школској подели, припали протистима, јер ђаци хромалвеолате не уче.

      Ситуацију додатно компликује што по најновијој научној систематици протозое (праживотиње) и протисти уопште нису иста ствар (иако их тако учимо) и обе ове групе немају таксономско место. Дефинишу се напросто као групе које означавају веома разнородне организме. (Зато је и згодније мрке алге и многе друге убацити овде, него у биљке које су много конкретније.)

      Закључак је да је све много компликованије него што се то приказује у основној школи (а верујем чак и у средњој) да о одликама група попут наведених, не вреди много расправљати.

  24. Ljubica Marković рече:

    Hvala mnogo na odgovoru.Ja ne znam da li je iko to objašnjavao učenicima…
    To je samo još jedna pohvala za sajt.Ne znam kako bismo funkcionisali i sarađivali bez njega.Pozdrav

    • Верујте да и ја то не објашњавам ђацима, ипак је то сувише компликовано. Вама хвала на лепим речима.

  25. Nikola рече:

    U sestom razredu,u pretposlednjem zadatku dat je bio trepljar.Zasto su dva puta bile oznacene kontraktilne vakuole,koja je razlika?

    • Претпостављам да је то зато што је једна широка (пуна воде), а друга приказана у тренутку грчења (контракције, по чему је и добила назив) па да бисте препознали да се ради о два стања исте органеле.

  26. Kristina рече:

    Kada je oruzno i koliko treba za prolaz na republicko?(8 razred)
    Hvala unapred ☺

  27. Jovana рече:

    Kada ce se znati da li je spusten prag prolaznosti?

  28. katarina рече:

    a da li je bilo negativnih odgovora da se ne nadam uzalud?Imala sam 84 boda 😦

    • Кад буде, јављамо. Верујем да је јако проблематично када је тако на граници, али граница увек негде постоји и увек ће некоме да буде тешко.

  29. katarina рече:

    Hvala

  30. katarina рече:

    Ne razumem zasto mi niko ne odgovara na mejlove ni biolosko drustvo ni niko,a niko se ni ne javlja na telefon kada zovem da pitam da li ce spuštati prag prolaznosti?

  31. katarina рече:

    Nista nego mi nisu jasni,sve pohvale za sajt!Prvi ste objavili testove za takmičenje i najbolji stee

  32. Bojan рече:

    Gde mogu da nadjem rezultate za sesti razred ?

    • Бојане, на сајту школе домаћина или на вратима те исте школе или код наставника/це биологије.

  33. Dete se plasiralo na okruzno takmicenje,imalo najbolji rezultat na nivou opstine.Problem je sto se termin okruznog iz biologije koje se odrzava u Kragujevcu poklapa sa terminom republickog takmicenja iz fizike,koje se odrzava u Krusevcu.Sta ciniti?Iz Kragujevca su probali da reaguju da se pomeri termin,sto je naravno odbijeno.

  34. Zašto su takmičenja iz biologijew ovoliko teška? Uvek daju pitanje na koje niko ne zna odgovor.

  35. Zasto simpanza ,ako u jajnoj celiji ima 24 hromozoma, u telesnoj ima 46? Asocijacije kao i uvek imaju vise resenja…Malo je tesko:))

    • Нема, требало би да има 48, ако већ у полној има 24. А за асоцијације и то што је тешко… Па, такмичење је увек тешко, зато и јесте такмичење и бирају се најбољи. Значи припреме су већ почеле? 🙂

  36. nikoleta рече:

    lako

  37. Hocete li objavljivati resenja i testove za opstinsko iz biologije 2015?

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: