Сајт за наставнике биологије


flowers_124Ево и тестова:

Коментари на: "Тестови са републичког такмичења 2014." (8)

  1. Milica рече:

    Ja sam ucestvovala na gradskom takmicenju i osvojila 3. mesto. Samo me zanima da li znate kada ce biti podeljene diplome. Izvinite sto ovde pisem, jer bas nema veze sa republickim takmicenjem. Ako znate molim Vas da mi odgovorite, jer mi razredni staresina trazi fotokopiju diplome zbog izbora za djaka generacije, a ja je jos nisam dobila. Inace, ja sam iz Beograda i takmicenje je bilo u OS „Rade Drainac“. Ako mozete da saznate, javite mi… Ja sam pitala svoju nastavnicu ona je rekla da ne zna kada ce stici. Sve pohvale za sajt… Unapred hvala!!!

    • Милице, твоје јављање је веома пристојно и коректно и уопште не мораш да се извињаваш, што пишеш било где, односно при било ком чланку. Контактираћу школу домаћина и када добијем одговор, јављам. 🙂

      Теби све похвале за леп успех. 🙂

  2. Milica рече:

    Izvinite ako smetam, samo zelim da Vas pitam da li ste kontaktirali skolu domacina? Da li ima nesto novo? Pozdrav. 🙂

    • Јесам, али сам превидео и да одговорим, извини. Дакле, све београдске општине су добиле дипломе (поједини наставници су преузели за све колеге), а општинама Сопот, Сурчин, Барајево и Обреновац послате су поштом.

  3. Milica рече:

    A da li znate kada su preuzeli? Da li cu ih uskoro dobiti? Izvinite molim Vas sto Vas maltretiram, ali samo od Vas mogu nesto saznati, jedino se Vi trudite…

    • Ја претпостављам да су код колеге/колегинице и да ће проследити наставнику сигурно пре него што истекне школска година. Само мало стрпљења.

Оставите одговор

Облак ознака

