Сајт за наставнике биологије


kapaКиша не јењава и (иако је наш народ пословично духовит, новинари, такође пословично, објављују извештаје са терена са бомбастичним и исто тако неумесним насловима) ситуација је веома лоша у многим градовима, осим главног, па тако и у Ваљеву, Петровцу на Млави, Шапцу, Чачку…

Телеграф: Потоп у Крупњу: вода носи све, нема струје, проглашено ванредно стање! (15.5.2014)

Школе неће радити ни сутра у оним областима која су овим падавинама угрожена, а које су то области конкретно, одлучиће локалне самоуправе:

b92: Нема екскурзија, настава где може (15.5.2014)

Према неким мишљењима и без ових непогода, настава се иначе није одвијала најбоље. О разним пропустима у нашем образовном систему:

Блог о настави: Некад и сад – осврти на проблеме у образовању (14.5.2014)

Запитајте се једно једноставно питање свако јутро пред полазак на посао: да ли бисте ви били ученик у одељењу коме предајете?

Запитајте се једно једноставно питање свако јутро пред полазак на посао: да ли бисте ви били ученик у одељењу коме предајете?

Један од највећих критичара оваквог система образовања свакако је Ивана Бошњак Бошњак, коју новинари с правом називају револуционарком и која од недавно има и свој блог (који смо, иначе, дуго очекивали), а који је, опет, изазвао салву коментара, што позитивних, што негативних. Једном од најцитиранијих аутора на групи намењеној размени искустава просветних радника, очекивано, поклонили су пажњу и представници седме силе:

24 сата: Дневник једне учитељице (15.5.2014)

Ова учитељица, без длаке на језику, како кажу њој блиски људи, упутила је поруку родитељима у којој објашњава разлоге незадовољства наставника. Уследио је и одговор једног од њих, а који је пренео наш пријатељски блог:

Зелена учионица: Како просветне раднике види један родитељ (15.5.2014)

photo.phpЈедан ко ниједан, каже мудра изрека, али мудри људи кажу и да свако мишљење треба саслушати, ако већ не и уважити, а на истом сајту, чак су и одговорили:

Зелена учионица: Одговор родитељу који критикује наставнике (15.5.2014)

Верујемо да ћете, као и ми, бити задовољни одговором, али бисмо колегама сугерисали да се исправе неке словне грешке, које су највероватније настале конвертовањем „ошишане“ латинице у ћирилицу. Надамо се да ће једног дана просветни радници напокон напустити ово „писмо“ које чак није ни „наше“. Наравно, да бисмо и ово наше (без обзира да ли то била ћирилица или латиница) користили како треба, увек је потребно усавршавати се и на том пољу језичке писмености. Ево једног сјајног сајта баш за то:

Језикофил: Средњо- и(ли) средње-? (4.4.2014)

vratoviМи биолози се не задовољавамо осредњим стварима, него смо више за нај варијанте, па ево списка дивова у животињском свету:

Животиње.рс: Гиганти у свету животиња: они одузимају дах! (13.4.2014)

Један кућни љубимац је некада припадао гигантима, али је данас опет онај стари. 🙂

Животиње.рс: Некад и сад: Јазавичар од 35 килограма повратио нормалну тежину (28.4.2014)

Међутим, није све у величини тела, а према пословици да ум царује, има нечег и у памети, односно мозгу. 🙂

Phys.org: Brain size matters when it comes to animal self-control (21.4.2014)

Advertisements

Коментари на: "А настава где може" (2)

  1. Svaka čast svima koji prihvataju kritike, bez sujete, koji su spremni da se menjaju i rade.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: