Сајт за наставнике биологије


bojankaКо о чему ми о крају школске године. 🙂 Немојте погрешно да нас разумете, није то само зато што једва чекамо распуст, већ и зато што нам се обавезе некако мултиплицирају па се ваља добро организовати. Рецимо, одељенске старешине ће имати не мали посао писања сведочанстава. Ипак, у помоћ прискаче колега физичар:

Блог – Физика у Бранку: Сведочанства без муке (31.5.2014)

drvo_znjanjaБез муке нема науке, стара изрека каже, а наши мали матуранти то тек треба да открију. Међутим, не сви нужно у исто време:

На длану: Вербић: Одредићемо критеријуме о томе кад ће ко полагати малу матуру (25.5.2014)

Неки би волели да се матура уопште не полаже и о томе има много текстова како у медијима, тако и на друштвеним мрежама. Зато треба прочитати и неко мишљење које је другачије:

Фејсбук белешка Снежане Марковић: Оооопет о матури (31.5.2014)

10150651_10152111440177477_1401227780182338046_nДа матура није једини проблем који ствара главобољу ђацима, родитељима, па и неким наставницима, сведочи и следећи текст:

Србија данас: Истражујемо за вас: да ли и ваша деца уче из туђих уџбеника? (24.5.2014)

У тексту се наводи да велики проблем у избору добрих уџбеника праве бесплатни уџбеници који се већ годинама деле на нивоу Београда. Занимљиво, али бесплатни уџбеници праве проблем ђацима и за полагање мале матуре, јер су морали да врате старе уџбенике. Очигледно, бесплатни уџбеници су били тренутно решење, које се испоставило као веома лоше за ето два проблема, а вероватно и по државни буџет. За разлику од бесплатних уџбеника, замерку бесплатном онлајн образовању тешко је наћи:

Блог – Логоетика: Бесплатно образовање на интернету (17.12.2012)

Ми можемо да понудимо линк ка бесплатној књизи, која је још уз то и паметна:

Уницеф: Паметна књига за маму и тату (2008)

10269460_10152389036308966_8670410452212204323_nЕто начин да се родитељи опамете, а што се једног деветогодишњег дечака тиче, очигледно је да је већ сада изузетно уман; способан да дискутује и о великим темама, попут смисла живота:

Science dump: Nine-year-old discusses the meaning of life and the universe (22.3.2013)

Уосталом, следећи аутор тврди да деца могу да разумеју много тога. Потребно је само да разумевање буде обострано.

Детињарије: Др Светомир Бојанин: Дете пуно тога разуме кад ми њега разумемо (28.4.2014)

a_010Исти часопис преноси мишљење још једног стручњака:

Детињарије: Др Зоран Миливојевић: Када похваљивање штети (18.4.2014)

Да не бисмо наштетили, нећемо похваљивати неке методе учења, већ ћемо вам их напросто представити, па ви процените сами колико вам могу користити. Најпре мало „можданих олуја“:

Надарена деца: Седам поузданих бреинсторминг техника (25.2.2014)

И филм за крај о познатој Монтесори методи:

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: