Сајт за наставнике биологије


stock-vector-biology-sketches-on-school-board-vector-illustration-98889698Тестирања су прошла, те се сада сумирају резултати. Осећање које преовладава и код ђака и код наставника јесте разочарење. Невоља је што су обе ове групе разочаране из различитих разлога; ђаци зато што сматрају да је комбиновани тест био тежак, а наставници јер су ђаци на једноставна питања давали погрешне одговоре.

b92: Комбиновани тест ђацима био најтежи (18.6.2014)

Не смемо бити строги према нашим ђацима, те морамо да узмемо у обзир да је и умор урадио своје, па је на трећем дану тестирања већ пажња попустила. Ипак, овакви резултати прилично алармирају и говоре, између осталог и то да некаква селекција, осим оцена у школи свакако мора да постоји.

Press online: Вербић: Можда увести праг знања на завршном испиту (18.6.2014)

Blackboard with mathematics sketches - vector illustrationДва виђенија наставника и блогера направили су анализу завршног теста из својих предмета:

Блог – Учионица историје: Кратак осврт на питања из историје на завршном испиту 2014. године (18.6.2014) & Физика у Бранку: Први комбиновани тест (18.6.2014)

Биологијом се, нажалост, нико није бавио на овај начин, али имамо неке информације како су ђаци урадили и стање није добро. Рецимо, ђаци верују да сифилис и гонореја могу да се пренесу загрљајем. Можда је крајње време за следећи текст. 🙂

Сенса: 10 важних чињеница о загрљају (18.6.2014)

То је било десет, а сада прелазимо на дупло више:

Блиц: 20 чињеница о људском телу које доказују да имамо супермоћи (29.3.2014)

tumblr_n42qu2wjbo1tybui0o1_500За наставнике смо сигурни да имају супермоћи. Ипак, следећи текст се бави управо супротним – да ли су наставници неважни:

Blog – {the missing teacher}: Are Teachers Expendable? (6.12.2013)

Можда и јесу, али директори никако. 🙂 Ево неких заповести којих се ваља придржавати:

Зелена учионица: Десет директорских заповести (13.2.2014)

Неко гледа као узор директора, а неко своје колеге.

Teach hub: Observing Other Teachers

10352759_1478376275713098_4901395196143227635_nВећину школа у свету воде директори. Међутим, у иноземству постоје и такве, додуше малобројне, где наставници имају пуну контролу. Како изгледају такве школе, открива следећи текст:

Mind/shift: What a Teacher-Powered School Looks Like (20.5.2014)

То је тако по Америкама, а да ли ће бити и код нас, ко зна. За сада је веома јасно да многе школе зависе од предузимљивих појединаца. Углавном, сајт који смо одабрали за крај каже: „Крени у акцију и види промену!“

Students rebuild.org

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: