Сајт за наставнике биологије


_0tumblr_n9ql5kiby91s3tom2o8_1280 (Small)Почињемо једним питањем:

Зелена учионица: Како ћете препознати професора, учитеља или васпитача (15.9.2014)

А како препознати ђака који је талентован за биологију? Можда не треба ни да се трудите, јер…

Политика: По бризи за таленте, од 144 земље, Србија на 141. месту (9.9.2014)

За разлику од Србије, острвски народи у Пацифику ипак су показали некакву бригу, али не за таленте, већ за животну средину. Како би заштитили живи свет океана, прибегли су, па можемо рећи, одрживом рибарењу:tumblr_mjvqnjML9p1r2rgtao1_500 (Small)

National geographic: Tourism Not Tuna (30.8.2014)

Некакво рибарење постоји и на интернету:

Home page: Шта је фишинг и како се заштитити? (12.9.2014)

Другари – звезде следећег чланка би могли да иду заједно да пецају (обе врсте воле да клопају рибу), али уместо тога заједничке састанке у води користе за игру:

Животиње.рс: Пријатељство које ће ући у историју: Пас и делфин сваког дана иду на заједничко купање! (15.9.2014)

Јасно је да куца и делфин користе сасвим различите технике у пливању, али су научници утврдили да макар они организми који живе у води, те имају хидродинамичну грађу, пливају поводећи се истим законитостима, 10550982_767895056595589_2276677777074534477_nбез обзира да ли се ради о сићушној риби или грандиозном плавом киту:

Phys.org: From whales to larvae, study finds common principles at work in swimming (15.9.2014)

Како ми просветари „пливамо“? Па, изгледа да се ипак давимо. 🙂

РТС: Синдикати против смањења плата у просвети (16.9.2014)

Можда ће нам помоћ доћи „са стране“?

Актер: Подршка ЕУ образовању у Србији (16.9.2014)

А ево како да ми помогнемо нашим ђацима да постављају добра питања.

Edutopia: 5 Ways to Help Your Students Become Better Questioners (18.8.2014)

tumblr_n8ihylVlzz1rd9ttuo1_500

И ми, уз часопис „Блиц“, за крај постављамо једно питање:

Блиц: Како су живели тинејџери у средњовековној Европи? (1.4.2014)

Коментари на: "Пливање, пецање и потапање" (4)

  1. Ovo izdanje biobloga mi je baš leglo. Posebno divno prijateljstvo delfina i psa i prilog Nacionalne geografije. 🙂

    • Баш ми је драго. 🙂 А писао сам га данас и чинило ми се на брзину (пошто сам радио још штошта) и нисам био задовољан. Сад јесам, те хвала. 🙂

  2. Raznovrstan je. Ima za svakog ponešto. Ja sam ovog puta izabrala da pročitam samo priloge koji šalju pozitivne vibracije i vraćaju nadu. 🙂

Оставите одговор

Облак ознака

