Сајт за наставнике биологије


_mpzhp8gjgN1qd5hzfo1_500Момак који је атракција на интернету има очигледно необичан, али мистериозан начин дресуре паса. Погледајте:

Животиње.рс: Поверење или страх: Погледајте како овај момак шета своје псе! (30.9.2014)

А да ли су данас наставници показали поверење према синдикатима или страх према послодавцима, показује следећи чланак:

Зелена учионица: Колико школа заиста штрајкује? (2.10.2014)

_me9j27MWqg1rf78nfo1_400Колико школа је заиста штрајковало – питање из математике које ћемо препустити паметнијима од нас, а ми ћемо се бавити једном другом математиком. Уколико укуцате exp(-((x-4)^2+(y-4)^2)^2/1000) у Гуглов претраживач, добићете нешто занимљиво. Уколико сте сјајан математичар, можете додати неке ваше математичке изразе (или како се то већ зове) и добићете још занимљивије. Нажалост, међу млађим нараштајима тешко да ћемо моћи да очекујемо такве – сјајне математичаре:

Зелена учионица: Четвртаци не разликују праву, полуправу, дуж (30.9.2014)

Сигурни смо да колегиница  Јелена Стојановић нема оваквих проблема са својим ђацима, али зато има сјајне математичке чланке на блогу:

Онлајн учионица: Принцип пребројавања (30.9.2014)

Еколошке организације су пребројале и резултати нису добри. У последњих 40 година, популације биљака и животиња су се преполовиле:_10489905_882199495141822_1911235729950762400_n

The Guardian: Earth has lost half of its wildlife in the past 40 years, says WWF (30.9.2014) &  The Guardian: Wildlife numbers plunge by 50% since 1970 – in pictures (29.9.2014) & WWF: Најновији WWF-ов Извештај о живој планети 2014: човечанство троши једну и по планету! (30.9.2014)

Дакле, једна планета нам није довољна, иако само њу имамо. 🙂

Домен.рс: Туђе немамо, своје имамо! (24.5.2014)

Овај потоњи текст говори о томе да иако нам друштвене мреже обезбебуђују простор, тај простор ипак није заиста наш, већ смо на њима „подстанари“. Ипак, некад је боље имати него немати, о чему сведочи и следећи сајт, који упозорава да је „политички некоректан“. И научно, додали бисмо ми. 🙂

Ивона Живковић.нет: Мој избор – пажња! Политички некоректно!

Biomapper-moyenНа интернету заиста можете наћи свашта и развој критичког мишљења све је важнији у школама, али и за нас наставнике. Следећи текст не нуди баш начин како да то постигнете, али нуди нешто слично; како да ваше претраживање буде ефикасније.

Вести.нет: Ево како да боље претражујете интернет уз помоћ Гугла (10.6.2014)

Као што смо видели из претходних чланака, ускоро ће нам бити потребна помоћ да претражујемо нашу околину у потрази за врстама. Према писању следећег чланка ево 18 животиња којима је заиста потребна наша помоћ:

Buzz feed: 18 Animals Who Really Need Our Help Right Now (30.9.2014)

А следећим животињама људи су помогли на веома необичан начин:

Животиње.рс: Овим неодољивим животињама спашен је живот уз помоћ помагала (10.5.2014)10291105_727118414002166_8994013999658373460_n

Некада је и пажња сасвим довољна, али треба знати и како пазити и – мазити. 🙂

Животиње.рс: Шаљиво, али истинито: Илустровани водич за мажење животиња (12.5.2014)

Водича за успешно школство (нажалост) нема, али је свакако добар пут сарадња Министарства просвете са школама.

Dailymotion: Министар Срђан Вербић у посети борским школама (29.9.2014)

То се дешавало у борским школама, а ево шта ће се тек дешавати у хрватским:

Вечерњи лист: Наставници 
на тесту: Цијели ће живот и они бити ученици (30.9.2014)

И за крај, ево шта се неће дешавати у нашим средњим школама – пребацивање ђака.

Вечерње новости: Пребацивење из школа: Ђаци чекају да се неко испише (1.10.2014)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: