Сајт за наставнике биологије


tumblr_mq5wcb1yss1qboajxo1_500Љубазношћу организатора добили смо тестове са општинског такмичења 2015.

 

Коментари на: "Тестови – општинско такмичење 2015." (21)

  1. Da li su priznavali ako se umesto velikog metilja napise govedji???

    • Немам информација о томе, али верујем да јесу, с обзиром да је то та врста.

    • Mi sa opstine Novi Beograd smo priznavali, a verujem da su i na drugim opstinama takav odgovor priznavali jer je tačan.

  2. Hvala vam. Ja sam napisala govedji umesto veliki , valjda su priznali. Napisala sam pseca pantljicara , ali nisam u zagradi napisala ehinokokus , zaboravila sam. Valjda su mi i to priznali. 🙂

  3. Da li znate do koje oblasti se uci za 7 razred? Zakljucno sa kojom oblascu?

  4. Izvinite , da vas pitam samo da li su negde objavljeni rezultati za kragujevac, ako jesu molim vas posaljite mi!! 😀

    • Једино на сајту школе домаћина. Ми никад немамо резултате са општинског, пошто би ту било превише спискова. Чак их има превише и за окружно. 🙂

  5. Da li će prag prolaznosti na Okružno takmičenje za osmake biti spušten, s obzirom na to da je mali broj plasiranih?

  6. milica рече:

    Molim Vas da mi kazete gde se nalazi centar za emocije?Zar on nije u amigdali koja sigurno ne pripada velikom mozgu!?

    • Требало би да је у амигдали, али не бих смео да потпишем да она сигурно не припада великом мозгу, напротив.

      • milica рече:

        Nalazi se u diencephalonu ili medjumozgu gde je i hipotalamus koji regulise osecaj gladi,zedji ali i bes,strah,ljutnju sto naravno pripada emocijama!Ja sam imala 98 poena,nije sporan prolazak dalje,nego tacnost odgovora!

      • Милице, амигдала припада лимбичком систему, што је ипак део великог мозга. Провери свакако на интернету и код наставнице.

  7. гимназија рече:

    Поштовани,
    где могу да пронађем примере тестова за средњу школу ( 4.разред ) од претходних година? 🙂

    • До сада нисмо радили са средњим школама, а ако се појави заинтересовани колега који у таквој школи ради, то би био добар корак ка томе да дођемо и до средњошколских тестова и адекватних садржаја. За сада, овај линк може да помогне: http://www.bionet-skola.com/forum/viewforum.php?f=68

  8. gimnazija рече:

    Hvala! 🙂

  9. […] V , VI, VII i VIII razred testovi i rešenja […]

  10. Julijana рече:

    Krpelji prenose pegavi tifus
    udzbenik Gerundijum

Оставите одговор

Облак ознака

