Сајт за наставнике биологије


_10206176415396503_4319033845241903941_nМистерија је решена. „Ванземаљац“ како су га поједини људи и медији видели, заправо је „земаљац“, односно сунчани медвед, али који је услед (за сада) непознате болести изгубио крзно. Уз то, повредили су га радници, које је препао његов (заправо њен, јер је женка) гротескан изглед. Ипак, спасилачки тим са Борнеа пронашао је и удомио несрећну животињу.

IFL Science: “Alien-Like” Creature Rescued (7.4.2015)

Та мистерија је, дакле, решена, али се већ појавила друга:

Данас: Штрајк просветара: Помак у преговорима под велом тајне (7.4.2015)

maninboxСпорно је, заправо, колико су ставови приближени, о чему су јуче писали медији, а што, можда, разјашњава следећи текст:

Блиц: Ставове синдиката и Министарства није приближио ни Одбор за образовање (7.4.2015)

У било каквом измирењу, па и ставова, обично се потеже и питање „ко је први почео“. 🙂

Политика: Ко је крив за штрајк просветних радника (7.4.2015)

Ученици свакако нису криви, а јадни трпе. Позната ли вам је ова мантра? 🙂 Е, па да не би изгубили, ради се и на томе.

24 сата: Како ће се штрајк просветара одразити на годину: У току преговори о надокнади часова (7.4.2015)

А ради се и на томе да се синдикалним вођама да оно што им следује. Дакле, сваком своје. 🙂

Зелена учионица: СОС: Како до синдикалне накнаде (6.4.2015)

_710830108960678_1371309642_nА што се наставника у штрајку тиче, било да су синдикалне вође или уопште нису чланови синдиката, према речима министра просвете, приоритет није да обуставе штрајк, већ налажење системског решења.

Актер: Приоритет да се нађе трајно решење (7.4.2015) & Унија синдиката просветних радника Србије: 17. седница Одбора за образовање, науку, технолошки развој и информатичко друштво (7.4.2015)

У појединим медијима та решења су врло конкретизована, али је питање и да ли су извесна.

Глас западне Србије: Просветарима плата гратис (7.4.2015)

a_stack_of_books_by_dewfooter-d5pwfmu (Small)Како ствари стоје са гратис уџбеницима?

Вечерње новости: Бесплатне књиге за 145.000 ђака!  (6.4.2015) & Уџбеници за основце велики терет за буџет, књиге и радне свеске 15.500 динара!  (7.4.2015)

Када поменусмо књиге, јуче је био:

Зелена учионица: Дан када је страдала Народна библиотека (6.4.2015)

А јуче је био и протест:

Мондо: Протест Двери због „Секса за почетнике“ (6.4.2015)

Двери не виде добит од овакве врсте едукације, али Бил (Bill Nye), научни едукатор и глумац и још много тога, објашњава која је добит од секса (еволутивно гледано).

А какву добит имају школе од ИОП-а 3, одговара Боба Недић:

Блог – Клотфркет: ИОП 3 у бермудском троуглу (6.4.2015)

И док смо изређали ИОП-е од један до три, са тенденцијом да нам се појави још по неки број, едукација Рома има своје мањкавости. На то указује заштитник грађана, Саша Јанковић.

Актер: Роми и даље најугроженија мањинска група (7.4.2015)

_10152530900111749_7476532650013984533_n (Small)А угрожени су и ђаци у средњој стручној школи у Нишу, те је ради њихове безбедности управа школе одлучила да појача мере безбедности.

b92: Ђаке ће чувати приватно обезбеђење (7.4.2015)

Ова вест, за коју ми наставници знамо да вест није, осликава лоше стање у нашим школама, где поред свих могућих тимова против овога или онога, ИОП-а и сличних новотарија, имамо проблем како да сачувамо наше ђаке. Можда је некада било другачије и због тога што су ђаке чували (само) наставници? Ето питања за размишљање. 🙂

Advertisements

Коментари на: "Мистериозно приближавање" (2)

  1. Kaže lepo naš narod: Mnogo babica, kilavo dete. A ponekad je dovoljna i jedna, po imenu država.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: