Сајт за наставнике биологије

Магареће доба


Почињемо филмићем који на забаван начин приказује Блумову таксономију:

Када већ зборимо о филму, многи ликови наставника доживели су своју екранизацију и многи од тих многих стекли су светску славу и култни статус. Следећи квиз има за циљ да нас поистовети са неким од њих. Дакле, која сте ви (славна) личност наставника?

Teacher Problems: Which Famous Teacher Are You?

Ево шта су неки познати (не нужно наставници) рекли о образовању:

Блог – Физика у Бранку: O образовању за необразоване (24.10.2014)

Необразованих у Србији има много. И то није ништа ново, а не би било ни ништа страшно да постоји стратегија да се та ситуација промени. kzs_1jul13_2 (Small)Наместо тога, ми имамо такву ситуацију да су ти необразовани доминантни и да су они ти који ситуацију заправо мењају. Тако тврди аутор следећег текста:

НИН: Пропалитети из магареће клупе

Са једне стране имамо „пропалитете“, а са друге – полуинтелектуалце.

Феномени: Слободан Јовановић: Шта је полуинтелектуалац (21.6.2013)

Па, ипак, не одустајемо и упорно покушавамо да истакнемо оне који су најбољи, иако им ситуација већ у основној школи није наклоњена.

Облак знања за учитеље: Начин идентификације и рад са даровитим и талентованим ученицима (1.10.2014)

_840971319299777_6253679631259022382_nУ тексту се каже да неки учитељи сматрају да су даровита деца само она која су – вредна. Са друге стране, није реткост да се као даровита деца препознају само она која су интелигентна. Добра вест код овог потоњег је што се овај пожељни квалитет може развијати:

Зелена учионица: Рајовић: Развој интелигенције код деце (10.11.2014)

А могу се развијати и трансверзалне вештине. О каквим вештинама је реч, имате у слици и речи, односно тексту и презентацији.

Облак знања за учитеље: Трансверзалне вештине – преносиве вештине /да ли их развијамо код својих ученика (6.8.2014) & Прези: Трансверзалне компетенције и кооперативно учење (29.10.2014)

5А што се тиче вештина наставника, трансверзалне или не, тек ових девет треба да има:

Блог – Teaching English: 9 карактеристика одличног учитеља (28.4.2015)

Дакле, ако имате ових девет карактеристика, одлични сте (5), а ако немате, па онда сте – довољни (1). Како то, објашњава Ахмед Нурудин:

b92: Довољан 1 (21.4.2014)

Ако вам је ова оцена чудна, очигледно нисте листали Правилник о оцењивању. 🙂 Зато је прискочила у помоћ „Зелена учионица“ и приредила скраћено издање. Само најбитније, што бисмо рекли.

Зелена учионица: Правилник о оцењивању 🙂 (17.7.2014)

А ви увек можете да поделите са нама оно што је вама битно. Ту смо за вас. 🙂

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: