Сајт за наставнике биологије


Најпре да позовемо наставнике биологије на састанак Стручног актива наставника биологије Београда у понедељак, 14. марта 2016. у 18 часова на истом месту – ОШ „Дринка Павловић“. Једина тема ће бити предстојеће такмичење из биологије.

_inline_n4pptsPPK61qac3ya

Следи позив на Новосадско пролеће:

Ових дана смо сви заокупљени такмичењем (са правом) и време је полако да се крене напред. За мотивисане ученике и наставнике, увек има лепих дешавања и нових изазова.
Једна од манифестација која нам се ближи и на коју су Новосађани јако поносни је Новосадско пролеће, које Покрет горана успешно реализује већ 26 годину за редом. Ове године се одржава од 15. до 19. марта на првом спрату Спенс-а. _nmhfi8BmyL1qlq9poo8_r1_540 (Small)У програму можете видети да има доста радионица и за нижи и виши школски узраст и овим путем позивамо заинтересоване наставнике да нам се пријаве.
Такође, ове године први пут нудимо организованим групама ученика шетњу кроз „Новосадско пролеће“ уз наше волонтере-водиче, са циљем бољег упознавања садржаја које се могу видети на манифестацији. Ученици ће моћи да упознају занимљиве биљке на изложби цвећа и садница, да науче како настају пчелињи производи на изложби здраствено-безбедне хране и упознају са старим занатима и пронађу свој хоби. Наши волонтери вас очекују сваки дан од 15. до 19. марта од 10-18х.
За више информација, позовите 060/0523-865 или на маил: office@pokretgorana.org.rs

Advertisements

Коментари на: "Позив на састанак Актива и још један позив" (33)

  1. Samo bih da Vas pitam, da li je sada sigurno da će se održati gradsko takmičenje, ili se to opet dovodi u pitanje?

    • Рекао бих да се не доводи. СБД је ипак организатор, кога подржава Министарство просвете и реч овог друштва је меродавна.

      • Da, ovo rešenje je prihvatljivo skoro za sve…
        Ali je veoma rizično…
        Ne bi bio u „koži“ onih koji će sastavljati test za okružno takmičenje….
        Ako sastave prelak test onda će se na državno lasirati preveliki broj učesnika, i, opet, ako bude pretežak biće neminovno poređen sa ovim poništenim uz „džabe smo krečili“….
        Od očekivanih desetak hiljada takmičara, koji bi bio „optimalan“ broj učenika koji bi se plasirali dalje?

      • Најпре, половина од тог броја се не рачуна, јер их чине петаци и шестаци, којима је ово последњи ниво такмичења. Значи, остаје 6.000, што је и даље превелики број. Једино логично решење је да за седмаке и осмаке тест буде тежак, са тим да организатор размотри спуштање критеријума уколико за то буде потребе.

      • Zapravo, sve sam uvereniji da je JEDINI način promena pravila o fiksnim „kvotama“ kako za daljei prolazak tako i za nagrade.
        Čini mi se da se samo tako može „isplivati“ relativno neoštećen… Tj. da potrebni broj bodova za „prolazak“ na Državno bude zavistan od uspešnosti takmičara i da bude određen TEK kada se budu znali rezultati iz svih okruga.

      • И то може бити решење, чак веома мудро. Једини проблем који видим је промена Правилника, а не знам колико је добро мењати правила у току игре. Томе се прибегава само у случају нужде. Додуше, ово јесте прилична. 🙂

      • Nužda je poprilična 😉

        No i svako menjanje praga po takmičenju (a toga je bilo) je isto menjanje pravila…
        Mislim da je kada se mora, promeniti te propozicije PRE okružnog takmičenja i mislim da je to mnooogo manja povreda pravila i pravičnosti no da se pragovi menjaju POSLE takmičenja….

  2. Draga deco,

    HVALA vam na vrednom radu, požrtvovanju i zadivljujućoj sposobnosti da se takmičite i u unapred isplaniranim diskriminišućim uslovima!

    Poštovani nastavnici, profesori, roditelji,

    HVALA vam na vrednom radu, požrtvovanju i odlučnosti DA VIŠE NE DOPUSTITE DA SE DECA TAKMIČE U UNAPRED ISPLANIRANIM PONIŽAVAJUĆIM USLOVIMA!

    Iskreno se nadam da su roditelji dece koja su ostvarila 90+ poena, svesni da ste SPREČILI SVAKU BUDUĆU MANIPULACIJU I ZLOSTAVLJANJE PRE SVEGA NJIHOVE DECE, KOJOJ SU BILI NAMENJENI „TESTOVI“ NA REPUBLIČKOM NIVOU!

    HVALA ZA POBEDU NAD SVIM NIVOIMA BEZUMLJA!

  3. marijana рече:

    A šta mislite o tome da se uvede novo pravilo u kome će postojati negativni bodovi za neke netačno rešene zadatke npr gde se traži zaokruživanje odgovora.

    • Никако. 🙂 Само нам још то треба, па да на Биолошком блогу наместо 500 буде 900 коментара. 🙂

  4. marijana рече:

    Mislila sam pod uslovom da se vrati stari prag prolaznosti 85

    • Из много разлога није добро уводити негативне бодове, да сада не пишем о свим. Један од њих је што такав систем не подржава ученика да упише одговор и ако је донекле сигуран у њега. Напросто, делује демотивишуће.

    • Niišta ne može biti savršeno niti „po volji“ svih…
      Negativni bodovi obeshrabruju „pogađanje“ i promovišu stvarno znanje i sigurnost u njega….

      • Могуће, али озбиљни педагози имају много више аргумената против. Углавном, колико год се ми спорили, негативних бодова сигурно неће бити, макар зато што их није било ни до сада.

  5. marijana рече:

    A prag od čak 91 vam ne deluje demotivišuće???

    • Маријана, до сада ти је ваљда јасно да праг, нити правила, не одређујем ја.

      • Naravno al sam siguran da ovaj blog i Vi lično možete uticati na one koji određuju 😉

      • То је само такав утисак. Ја, лично, сасвим сам обичан основношколски наставник и немам значајан углед у институцијама као што су СБД и факултет. 🙂 Биолошки блог већ донекле јесте референтан, да тако кажем.

  6. marijana рече:

    Slažem se sa tobom Zorane.To sam i ja mislila.Ipak se i nastavnici pitaju za mišljenje.Dakle spustiti granicu prolaznosti,možda i na 75 i uvesti za neka pitanja negativno bodovanje i onda ćemo imati prave male biologičare,koji su sigurni u svoj odgovor,a ne da bezveze zaokružuju odgovore,znajući da ne postoji nikakav rizik.

    • Наставници се питају, али коначан суд доноси СБД. Ипак, верујем, суд се доноси на основу дидактичко-методичких начела, принципа или како то већ они зову. 🙂 А ти принципи кажу да негативно бодовање није добра ствар.

      • Ako je to tako, onda postoji i varijanta da se ne ponude mogući odgovori…. Time bi se iskljčilo i „pogađanje“ a održali bi se „didaktičko-metodički principi“.
        Mislim da ne treba omogućavati, a samim tim i podržavati „snalaženje“, „veštinu“ (što su moderni eufemizmi za varanje, muvanje – nažalost veoma često podržani od nastavnika – „decu treba učiti za ovakav a ne neki imaginarni svet“ – ishodište je društvo sa upitnim dilomama, prepisanim doktoratima itd), već znanje.

      • То стоји, али ако ђак изађе на такмичење са тим мотивом да погађа тачне одговоре, тешко да ће у целини урадити тест добро. Погађање ипак има неку вероватноћу успешности која никад није апсолутна.

      • Ne mislim da bilo ko izlazi na takmičenje sa tim motivom ali baš to može nekim đacima omogućiti onih nekoliko poena potrebnih za prolaz/nagradu…

      • То би већ значило да је такмичар прилично добар. Но, колико год се ми трудили да фактор среће смањимо, он увек постоји. Некада се деси да на тесту буду присутне баш оне области које ђак зна најбоље.

      • Da… u pravu ste….
        Stalno sebi ponavljam da nema savršenog „sistema“ tj. da će uvek biti onih koji će se osećati oštećeni … ali se, ipak, trudim, koliko mogu, da sistem učinim boljim… po mom mišljenju, naravno 😉 Što,, opet, ne znači da sam u pravu…
        Sve u svemu, verujem da je „onaj gore“ uvek najkrivlji… U odnosu na takmičenje, Pravilnik

      • Једино у Србији најкривљи су „они доле“, што овај пут, за дивно чудо, није било тако.

  7. Je l’ cete objavljivati zapisnik sa ovog (vecerasnjeg) sastanka aktiva???

  8. Nastavnik biologije рече:

    Sta je reseno na sastankuuuuuuuuu???

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: