Сајт за наставнике биологије


_1581413515474190_6636250627827434958_nПрипрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа

Уводни део

1. корак: Ученици гледају филм Ирине Дамњановић:

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

Главни део

2. корак: Наставник предаје уз помоћ ПП презентације Иване Дамњановић:

Активности наставника: предавач

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

3. корак: Ђаци имају задатак да сликом (цртежом или шемом – рецимо као унију скупова или на неки други начин), представе шта изучава екологија, а шта заштита животне средине. Ко како заврши, излази пред таблу да објасни шта је нацртао и зашто.

Активности наставника: водитељ

Активности ђака: креативне (осмишљавају идеју за цртеж и цртају) и продуктивне (презентују)

Завршни део

4. корак: Наставник испитује ђаке претходне лекције, па, зашто да не – и за прве оцене у дневник. 🙂

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају)

5. корак: Ђаци се упућују на сајт где могу да уче лекцију као што могу из уџбеника:

Штребер.ком: Предмет истраживања, историјски развој и значај екологије (приступљено 26.9.2016)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: