Сајт за наставнике биологије


_inline_mgrsuy9cip1rxc4n0Припрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа:

Уводни део:

1. корак: Ученици гледају филм Ирине Дамњановић:

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

Главни део:

2. корак: Наставник објашњава ђацима како ће радити у групама. Свака група треба да одабере једну врсту и да:

  1. уочи десет прилагођености
  2. објасни зашто тај организам има баш ту прилагођеност

Пример:

Ђаци ово могу да раде у овом програму (Thinglink) у информатичком кабинету или у библиотеци, коришћењем тамошњих енциклопедија и стручних књига и тада цртају и обележавају тај цртеж.

Активности наставника: даје задатак, надгледа, сугерише и појашњава

Активности ђака: продуктивне (раде задатак)

Припремна настава: понављају градиво из петог и шестог разреда, када су учили систематику

Завршни део:

3. корак: Ђаци извештавају о томе шта су урадили. С обзиром да је задатак и квантитативног карактера (потребно је описати десет карактеристика врсте), могуће га је и оценити.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: продуктивне (презентују рад)

4. корак: Ђаци се упућују на сајт где могу да уче лекцију као што могу из уџбеника:

Штребер.ком: Однос организама и животне средине. Адаптација (приступљено 11.10.2016)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: