Сајт за наставнике биологије


weird-animals-mastigias-papua-jellyfish-smallПрипрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа:

Уводни део:

1. корак: Ђаци гледају филм колегинице Ирине Дамњановић:

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

2. корак: Наставник испитује ђаке о основним појмовима у вези са популацијом:

  • Који су биолошки, а који еколошки нивои организације?
  • Шта је популација?
  • Шта је бројност популације?
  • Шта је густина популација?
  • На које начине се мења бројност у популацији?
  • Шта је регулација бројности?

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају)

Главни део

3. корак: Испитивање за оцену. Наставник испитује појединачне ђаке и проверава колико су ђаци савладали градиво до сада.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају) и продуктивне (повезују знања)

Завршни део

4. корак: Ђаци процењују своје знање – појединачно и групно, уз аргументе зашто су такву процену направили. Прави се план како да резултати буду још бољи.

Активности наставника: модератор

Активности ђака: продуктивне (процењују, аргументују, дискутују)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: