Сајт за наставнике биологије

19. Биоми – обрада


lendskejpuzlleНајпре план за новембар:

Месечни план за новембар

Припрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа

Уводни део:

1. корак: Обнављање знања о екосистемима и њиховим карактеристикама.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају на питања)

Главни део

2. корак: Наставник предаје уз помоћ презентације. Можете да бирате између пар. 🙂

Аутор прве је Ивана Дамњановић.

А имате и презентацију коју је направио Методичар: Биоми (31.10.2014).

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

3. корак: Ђаци гледају филм колегинице Ирине Дамњановић:

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

Завршни део

4. корак: Ђаци се деле у групе и свака од њих добија по један биом:

  1. тундре
  2. тајге
  3. пустиње
  4. тропске шуме
  5. поларне области

Појединим групама могу да се дају и биоми шума и степа, али те биоме ћемо ионако детаљније радити на неком наредном часу. Све групе имају задатак да попуне следећу табелу:

tabelka

Уз ово, могу да одређују и доминантне врсте, спратовност, да цртају ланце исхране, као и друге неке карактеристике, а у зависности од времена које је преостало.

Активности наставника: задаје задатак и процењује

Активности ђака: продуктивне (попуњавају табелу)

5. корак: Ђаци се упућују на сајт где могу да уче лекцију као што могу из уџбеника:

Штребер.ком: Основни биоми на Земљи. Биосфера (приступљено 1.11.2016)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: