Сајт за наставнике биологије


_n4wqk2v1yb1smipnlo1_500-smallПрипрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа:

Уводни део:

1. корак: Ђаци фронтално одговарају на питања у вези са екосистемима и биомима.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају)

Главни део

2. корак: Ђаци фронтално одговарају на питања у вези са екосистемима копнених вода.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају)

3. корак: Ђаци у паровима праве Венове дијаграме на задате теме. Сваки Венов дијаграм је исти:

venov_prazan

Сами ће проналазати појмове које ће уписивати у један или други скуп или њихов пресек. Називи скупова су (односно појмови које треба упоредити):

  • споротекуће и брзотекуће воде
  • горњи и доњи ток реке
  • језера и баре

Активности наставника: задаје задатак, прати рад и помаже

Активности ђака: продуктивне (праве дијаграм)

Завршни део

4. корак: Ђаци представљају своје дијаграме, који могу да се нацртају на табли. Свака следећа група допуњује појмове.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају на питања) и продуктивне (дискутују и закључују)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: