Сајт за наставнике биологије


_nxbb8otzq01s6cjcfo1_500-smallПрипрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа:

Уводни део:

1. корак: Наставник испитује ђаке о основним појмовима у вези са шумама:

  • Како дефинишемо шумски екосистем?
  • Какви екосистеми шума могу бити?
  • Шта даје изглед шуми?
  • Како изгледа структура биоценозе шуме?
  • Каква спратовност у шуми може бити?
  • Какви еколошки фактори могу бити у шуми?
  • Које представнике – шумске становнике знате и како су се они прилагодили условима живота у шуми?
  • У чему је значај шума?
  • На који начин човек уништава и деградира шуме?
  • Како можемо да заштитимо и обновимо шуму?

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају)

Главни део

2. корак: Испитивање за оцену. Наставник испитује појединачне ђаке и проверава колико су ђаци савладали градиво до сада.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају) и продуктивне (повезују знања)

Завршни део

3. корак: Ђаци процењују своје знање – појединачно и групно, уз аргументе зашто су такву процену направили. Прави се план како да резултати буду још бољи.

Активности наставника: модератор

Активности ђака: продуктивне (процењују, аргументују, дискутују)

Advertisements

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се / Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се / Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се / Промени )

Google+ photo

Коментаришет користећи свој Google+ налог. Одјавите се / Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: