Сајт за наставнике биологије

Смајли као оцена


Почео бих једним радом осмакиње Мине из ОШ „Никола Тесла“ у Београду која се бавила правом на информисање о животној средини и циљевима одрживог развоја, конкретно оним који се бави квалитетним образовањем.

Vesna Andric nov

Увек је занимљиво како деца виде образовање, а овај је један врло озбиљан поглед на озбиљне проблеме. Ево како квалитетно образовање остварују у неким другим земљама, рецимо у Ирану.

97993990_3490096417685301_6507593756655484928_o

bio04 iz štampeИз штампе

Ми још нисмо стигли до тога да нам каросерија замени таблу, али ускоро стижемо до јуна. Јун је месец повратка у школу на близину.

b92: Од јуна раде школе: Министар најавио најважније датуме за основце и средњошколце (11.5.2020) & Блиц: Осмаци у школи од 1. јуна: Шарчевић о свим детаљима око мале матуре, поправљању оцена и шта важи за средњошколце (12.5.2020)

Односно, конкретније:

Недељник: „Осмаци ће доћи до школе да узму два теста и иду да раде кући, немају вајде да мувају…“: Министар Шарчевић објаснио план рада школа у јуну (12.5.2020) & Зелена учионица: Календар рада школа за јун (14.5.2020)

То је што се тиче завршног теста, а ево како ћемо закључивати оцене.

Политика: И смајли улази у закључну оцену (13.5.2020)

Све ово су наши послови, али ће школе добити и задужења која до сада имала нису.

bio04 institucije i organizacijeИнституције и организације

Зелена учионица: Нови Правилник о имунизацији: Ево за кога је вакцина обавезна (12.5.2020)

Дакле, школе ће подносити тужбе против оних (несавесних) родитеља који нису вакцинисали своју децу. Дакле, од сада радимо и за здравство и за правду. 🙂

bio04 korisni materijaliКорисни материјали

Нама биолозима рад за здравство није толико непознат, напротив. Када смо већ у тој области свакако ће вам користити следећа презентација Оливере Коларић.

Прези: Репродуктивно здравље

tumblr_mou9j3J4hj1r9bfqro1_500А следеће две презентације направили су ђаци Светлане Конте.

У једној од ове две презентације постоји и линк:

Анкета: Енергетска пића

Молба за вас је да што више ваших ђака попуни ову анкету како би Цецини ђаци имали податке за истраживање које врше.

bio04 sa časovaСа часова

Када смо већ код презентације, ево још неких. Ђак Биљане Мартиновић је поставио задатке где треба да се пронађе погрешно слово или слова и све то пропратио духовитим илустрацијама (прва ставка), ученица Бранкице Анђелковић бавила се еколошком културом (друга ставка), а леп састав на сличну тему је написао ђак Иване Јанков (трећа ставка). Интердисциплинарни приступ имали су ђаци Милене Цветковић (четврта ставка). Ђаци Марије Симовић направили су лепе фото-хербаријуме (последње три ставке).

  1. Пронађите погрешно слово/слова
  2. Еколошка култура
  3. Земља као „необновљива“ планета
  4. Вукови дани и биологија
  5. Хербаријум – лековите биљке
  6. Хербаријум – отровне биљке
  7. Хербаријум – ароматичне биљке

Још мало радова који су заиста фантастични и треба их приказати. Ђаци Наташе Марић правили су кућице за птице, а ту је и фотографија која приказује део поставке за Дан шума коју су приредили ученици Невенке Антуновић.

Ђаци Миреле Обрадовић обележили су Дан планете Земље, а Срне Субановић правили су моделе ДНК од заиста разноврсних материјала.

И за крај, како су ђаци Драгице Јеремић уочавали варијабилност у свом окружењу.

Када овако раде, сигуран сам да ће ђаци усвојити и овај појам, а пре свега да ће заволети биологију. Видимо се ускоро.

Оставите одговор

Попуните детаље испод или притисните на иконицу да бисте се пријавили:

WordPress.com лого

Коментаришет користећи свој WordPress.com налог. Одјавите се /  Промени )

Google photo

Коментаришет користећи свој Google налог. Одјавите се /  Промени )

Слика на Твитеру

Коментаришет користећи свој Twitter налог. Одјавите се /  Промени )

Фејсбукова фотографија

Коментаришет користећи свој Facebook налог. Одјавите се /  Промени )

Повезивање са %s

Облак ознака

%d bloggers like this: