Сајт за наставнике биологије


Ретко добра презентација о природи која би могла да буде одличан завршетак часа са осмацима (баш штета што су завршили са наставом :D).

Oдa

Ретко занимљива фотографија која је послата на конкурс „Националне географије“:

http://news.yahoo.com/photos/national-geographic-traveler-photo-contest-slideshow/

Међутим, што се тиче наших едукативних блогова, веома често могу да се нађу квалитетни и занимљиви текстови, које уосталом практикујемо да преносимо. Овај пут смо изабрали пар. На блогу посвећеном надареној деци можете прочитати о типовима мишљења:

http://krozmojuprizmu.wordpress.com/2012/05/30/3305/

Да ли можемо да приметимо да ли је нечији осмех искрен? Блог „Бла Бла“ говори о томе:

http://marijamitrovic.wordpress.com/2012/05/31/fake-or-real/

Ипак, часописи намењени наставницима код нас су ретки. Зато не треба пропустити ново издање „Партнера у учењу“:

http://pilcasopis.wordpress.com/

Што се тиче биологије, ретко често везујемо за – врсте. 🙂 Једна од ретких и наравно, угрожених врста је снежни леопард. Организација WWF пише о њему на свом сајту:

http://wwf.panda.org/wwf_news/?203492

И још мало смо у биологији. Научних новина често има, често се објављују и често су веома занимљиве. Овај пут нисмо бирали ми, него ћемо вас упутити на преглед једног часописа из области генетике, па бирајте сами.

http://www.sciencemag.org/site/special/compbio/?utm_content=tweetdeck&utm_medium=twitter&utm_campaign=science&utm_source=shortener

Ми не знамо да ли је наша школа ретко добра или често добра или добра уопште, али знамо да је свакако другачија у односу на некад. Ево шта о томе кажу вести „на длану“:

http://www.nadlanu.com/pocetna/info/vesti.a-136977.299.html

Ипак некако верујемо да је наша школа добра, јер у њима често наилазимо на примере добре праксе. А где ћете наћи више таквих примера него у бази знања „Креативне школе“? У очекивању најновије базе, а по свеже завршеном конкурсу, честитамо свим колегама!

http://www.kreativnaskola.rs/

И за крај једна ретка вест. Ретко се дешава да добијемо нешто на играма на срећу, али је занимљиво размислити шта би било када бисмо зарадили, рецимо, око 35 милиона долара? Да ли бисмо и даље радили као наставници? Троје добитника који су поделили невероватних 656 милиона, један специјални педагог, други наставник у основној школи и трећи администратор, донели су две одлуке. Прва је да остану анонимни, а друга је да и даље наставе да раде своје послове. 🙂 Ако вас је вест заинтересовала, препуштамо вас читању (и размишљању :)):

http://blogs.edweek.org/teachers/teaching_now/2012/04/lottery_winners_teach_a_rich_lesson.html

Постави коментар