Сајт за наставнике биологије


10153632_754932151206727_159940596_nПрипрема за час:

Подаци о часу

Артикулација часа

Уводни део:

1. корак: Обнављање знања о нивоима организације живог света, а посебно о екосистемима. Обнављање знања о наученом о екосистемима копнених вода, такође.

Активности наставника: испитивач и оцењивач

Активности ђака: репродуктивне (одговарају на питања)

Главни део

2. корак: Наставник предаје уз помоћ презентације.Можете да бирате између две.

Аутор прве је Ивана Дамњановић.

А имате и презентацију коју је направио Методичар: Море (21.12.2014).

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

Завршни део

3. корак: Још једна Иванина презентација о томе шта угрожава морксе екосистеме и како их заштитити.

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају)

4. корак: Ако остане времена за виртуелну шетњу по светским морима. Померате мапу иза и кликом на црвене кругове – линкове добијете слику. На понекој слици је опет линк „Virtual dive“ и кад кликнете на тај линк добићете виртуелну туру – навигација је уз помоћ курсора.

Catlin Sea view survey: Aruba (9.4.2013)

Активности наставника: презентер

Активности ђака: рецептивне (гледају и слушају, коментаришу)

Коментари на: "26. Морски екосистеми – обрада" (1)

  1. Ja kao biolog radim već 25 godina i otprilike toliko se borim sa svojim kolegama iz Niša da provomišemo najlepšu prirodnu nauku, ali nekome je u interesu da tako ne bude ! Pre takmičenja imali smo sastanak aktiva i poslali pismo SBD-u, u vezi loših,po dobre učenike, novih propozicija, na koje nismo dobili odgovor.
    Imam učenike 6. razreda koji su osvojili 95, 94, 93 i 92 boda ,koji ne idu dalje. Roditelji su nezadovoljni, učenici tužni i razočarani, ja takođe. Osećam se nemoćno čak i beskorisno. Šta mogu da uradim za svoje đake, oni to od mene očekuju. Vredni su, dosta smo truda i rada uložili, stigli do prvog mesta i tu su nam sasekli krila. Ko će sledeće godine da se prijavi za takmičenje kada iz fizike ili iz nekih drugih predmeta mogu da prođu dalje sa mnogo manje bodova? Zbog čega su propozicije za takmičenje različite za različite predmete? Zašto se nastavnici drugih predmeta bore mnogo više od nas za našu biologiju i mirimose sa nametnutim ?
    Strašno!!!

Постави коментар